Veel gestelde vragen
Hieronder ziet u diverse vragen met bijbehorende antwoorden die veel worden gesteld. Staat uw vraag er niet bij? Bel ons dan even! Wij beantwoorden graag al uw vragen. 015-3614392
Wat is Self-Storage?
Een Self-Storage biedt tijdelijke of permanente opslagruimtes op maat aan zowel particulieren als bedrijven. Goederen worden door u zelf in de opslagruimte geplaatst of er uit gehaald. Elke huurder heeft zijn of haar eigen afsluitbare unit. Self-Storage kenmerkt zich door een bijzonder hoog beveiligingsniveau.
Waar kan ik voor informatie terecht?
U kunt ons telefonisch bereiken op (015) 3614392 of per e-mail: dekoning@dekoning-selfstorage.nl Wanneer u langs wilt komen voor een vrijblijvende rondleiding, dient u eerst een afspraak te maken.
Ik wil graag snel een box huren. Kan dat?
Dat kan! Wanneer u een afspraak met ons maakt, laten wij u graag de beschikbare mogelijkheden zien. U kunt vervolgens een keuze maken en de box direct huren. Diezelfde dag kunt u nog uw spullen plaatsen in de gehuurde unit. Denkt u eraan dat u een geldig legitimatiebewijs, in de vorm van een paspoort of identiteitskaart, meeneemt? Bij bedrijfsmatige huur hebben wij ook een kopie van het KvK- uittreksel en een BTW nummer nodig.
Hoeveel ruimte heb ik nodig?
Met onderstaand overzicht krijgt u een globale indruk van de benodigde meters. Voor verdere informatie kunt u natuurlijk een informatieaanvraag via de contactpagina naar ons verzenden, of ons even bellen. Uiteindelijk zullen wij u altijd adviseren om vrijblijvend langs te komen om wat verschillende afmetingen te bekijken. Bij beschikbaarheid van de juiste afmeting kunt u direct huren.
|
Hoe lang zit ik aan een contract vast?
Er zijn twee mogelijkheden, u huurt per maand of per jaar.
Maandelijkse contracten worden elke kalendermaand automatisch verlengd, totdat wij een schriftelijke opzegging of een opzegging per e-mail van u ontvangen. De opzegtermijn is twee weken. Er kan per de 15e van de maand, of per eind van de maand opgezegd worden.
Jaarcontracten lopen, zoals de naam al zegt, in perioden van een jaar. Deze contracten worden niet automatisch verlengd. In de laatste maand van het contract ontvangt u van ons een e-mailbericht, waarin wij naar het verdere verloop van de huur vragen. U betaalt bij deze contracten het hele jaarbedrag vooruit en ontvangt 10% korting over de 2e t/m de 12e maand.
Hoe veilig staan mijn spullen?
Het gebouw is 24 uur beveiligd, door een uitgebreid camerasysteem dat alle bewegingen vastlegt. Daarbij is het gebouw 24 uur per dag afgesloten en alleen toegankelijk voor huurders, door middel van een toegangspas. Uw eigen ruimte wordt afgesloten door een cilinderslot, dat u bij ons aanschaft. Verder voldoen we ook aan de hoogste eisen, gesteld door politie, brandweer en gemeente.
Wat kost een opslagruimte per maand?
Afmeting: | Huur van/tot: | Wordt gebruikt voor: |
6 m3 – 9 m3 | €45,- / €72,- | Dozen en eventueel wat klein meubilair / klein archief |
12 m3 – 16m3 | €90,- / €120,- | Inboedel van 1-2 kamerwoning / archief / opslag bij verbouwing |
21 m3 – 25 m3 | €154,- / €182,- | Inboedel van appartement / kleine ééngezinswoning / groot archief / bedrijfsgoederen |
28 m3 en groter | Vanaf €186,- | Inboedel van grote woning / bedrijfsgoederen / bedrijfsvoorraad |
Moet ik lang van te voren reserveren?
Opslag reserveren is verstandig en geheel kosteloos. Er zijn bepaalde maten opslagboxen die veel gevraagd zijn. Zodra u weet wanneer u een bepaalde ruimte nodig heeft, raden wij u aan een afspraak te maken voor een huurovereenkomst. Deze gaat natuurlijk pas in op de gewenste datum.
Wat mag u opslaan?
Inboedel, goederen, archief of voorraad, bijna alles kan en mag. Het maakt niet uit hoe groot of hoe klein, zolang het geen ontvlambare (chemische) producten, bederfelijke levensmiddelen of illegale goederen betreft.
Wat zijn de condities van de opslagruimten?
Alle opslagruimten zijn schoon, droog en verwarmd. Ideale omstandigheden om inboedels, archieven ed. op te slaan. Natuurlijk zijn de opslagruimten ook beveiligd, door middel van een eigen slot. Camera’s nemen elke beweging op.
Hoe kan ik laden en lossen?
Onze vestiging heeft een drive-through. U rijdt met uw personen- of bestelauto gewoon naar binnen. Laden en lossen doet u overdekt. Dus droog! (maximale inrijhoogte is 2.70m) Vrachtwagens of te hoge bestelwagens kunnen overkapt uitgeladen worden bij een van de uitgangen. De interne transportmiddelen (steekwagens ed.) maken het u nog gemakkelijker om de spullen naar de boxen te verplaatsen. De ruimtes op de 1e en 2e verdieping zijn goed bereikbaar met stevige goederen- en personenliften.
Zijn mijn spullen automatisch verzekerd?
De goederen die in uw unit zijn opgeslagen worden vaak gedekt door uw eigen inboedelverzekering, aangezien wij aan de hoogste brand- en inbraakeisen voldoen. Neem voor de zekerheid contact op met uw verzekeringsadviseur. U dient u verzekeringsadviseur te laten weten dat uw spullen bij ons opgeslagen staan. Wij bieden geen verzekering aan.
Hoe moet ik betalen?
Bij het afsluiten van het contract betaalt u de eerste maandafhandeling met Pin. Elke volgende maand wordt geïncasseerd van uw rekening, tenzij u een jaarcontract bij ons afsluit, dan betaalt u het jaarcontract vooruit.
Wanneer kan ik bij mijn spullen?
De ruimtes zijn voor huurders 7 dagen per week toegankelijk van 06:00 uur tot 23:00 uur.
Kunt u ook goederen voor mij in ontvangst nemen?
Desgewenst kunnen wij tijdens onze kantoortijden goederen in ontvangst nemen. Afhankelijk van individuele afspraken kunnen wij de goederen voor u in de box plaatsen, of bewaren bij de receptie. U ontvangt van ons een bericht van levering.
Hoe kan ik mijn spullen vervoeren?
Voor transport van goederen van en naar onze locatie, zijn er voor onze huurders twee gratis aanhangwagens beschikbaar. Afmetingen van de aanhangwagens zijn 2.50 x 1.30 x 1.50 m. U heeft altijd een witte kentekenplaat nodig met uw eigen kenteken. De aanhangwagens zijn voorzien van een 7 polige stekker. Reserveren is verplicht.
Heeft u ook verpakkingsmateriaal?
Wij verkopen de meest gevraagde verpakkingsmaterialen (verhuisdozen, inpakpapier, matrashoezen e.d.) uit voorraad.
Kan ik veranderen van opslagruimte?
Blijkt uw opslagruimte te groot, of heeft u (tijdelijk) juist meer ruimte nodig, dan is het (bij beschikbaarheid) mogelijk om naar een andere opslagruimte te verhuizen. Hier zitten geen extra kosten aan vast, het verschil in huurprijs en borgsomwordt verrekend.
Kan ik mijn motor bij u opslaan?
Wij hebben verschillende opslagruimtes die geschikt zijn voor stalling van één of meerdere motoren.
Ook hier geldt dat de opslagruimtes individueel zijn: uw eigen ruimte met eigen deur en slot. Druppelladers zijn niet toegestaan in verband met brandveiligheid.
Hoe kan ik opzeggen?
U kunt schriftelijk, of per e-mail opzeggen. U kunt dus uw huurcontract stopzetten per de 15e of laatste dag van de maand.Uw opzegging moet 2 weken van tevoren bij ons binnen zijn, dus voor de 1e, of voor de 15e van de maand. Uw opslagruimte dient dan uiterlijk op de datum dat u heeft opgezegd,veegschoon te worden opgeleverd samen met uw toegangspas(sen). Binnen een maand staat uw borgsom weer op uw rekening.