Hieronder ziet u diverse vragen met bijbehorende antwoorden die veel worden gesteld.
Staat uw vraag er niet bij? Bel ons dan even! Wij beantwoorden graag al uw vragen.
Vragen en antwoorden
- Wat is Self-Storage?
- Waar kan ik voor informatie terecht?
- Ik wil graag snel een box huren, kan dat?
- Hoeveel ruimte heb ik nodig?
- Hoe lang zit ik aan een contract vast?
- Hoe veilig staan mijn spullen?
- Wat kost een opslagruimte per maand?
- Moet ik lang van te voren reserveren?
- Wat mag u opslaan?
- Wat zijn de condities van de opslagruimten?
- Hoe kan ik laden en lossen?
- Zijn mijn spullen automatisch verzekerd?
- Hoe moet ik betalen?
- Wanneer kan ik bij mijn spullen?
- Kunt u ook goederen voor mij in ontvangst nemen?
- Hoe kan ik mijn spullen vervoeren?
- Heeft u ook verpakkingsmateriaal?
- Kan ik veranderen van opslagruimte?
- Kan ik mijn motor bij u opslaan?
- Hoe kan ik opzeggen?
Een Self-Storage biedt tijdelijke of permanente opslagruimtes op maat aan zowel particulieren als bedrijven. Goederen worden door u zelf in de opslagruimte geplaatst of er uit gehaald. Elke huurder heeft zijn of haar eigen afsluitbare unit. Self-Storage kenmerkt zich door een bijzonder hoog beveiligingsniveau.
terug
Onze receptie is geopend van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 12:30 uur en 13:30 tot 18:00 uur en op zaterdag telefonisch bereikbaar of na van te voren gemaakte afspraak geopend tussen 09:00 tot 13:00 uur. Hier kunt u met al uw vragen terecht. U kunt ons ook telefonisch bereiken op (015) 3614392.
terug
Dat kan! Wanneer u tijdens kantoortijden een afspraak met ons maakt, laten wij u graag de beschikbare mogelijkheden zien. U kunt vervolgens, met onze hulp een keuze maken en de box direct huren. Diezelfde dag kunt u nog uw spullen plaatsen in de gehuurde unit. Denkt u eraan dat u een geldig legitimatiebewijs, in de vorm van een paspoort of identiteitskaart, meeneemt? Bij bedrijfsmatige huur hebben wij ook een kopie van het KvK- uittreksel en een BTW nummer nodig.
terug
Er zijn twee mogelijkheden, u huurt per maand of per jaar.
- Maandelijkse contracten worden elke kalendermaand automatisch verlengd, totdat wij een schriftelijke opzegging of een opzegging per e-mail van u ontvangen. De opzegtermijn is twee weken. Er kan per de 15e van de maand, of per eind van de maand opgezegd worden.
- Jaarcontracten lopen, zoals de naam al zegt, in perioden van een jaar. Deze contracten worden niet automatisch verlengd. In de laatste maand van het contract ontvangt u van ons een brief of e-mailbericht, waarin wij naar het verdere verloop van de huur vragen. U betaalt bij deze contracten het hele jaarbedrag vooruit en ontvangt 10% korting over de 2e t/m de 12e maand.

Afmeting: | Huur van/tot: | Wordt gebruikt voor: |
6 m3 – 9 m3 | € 40,- / € 64,- | Dozen en eventueel wat klein meubilair / klein archief |
12 m3 – 16 m3 | € 80,- / € 108,- | Inboedel van bijv. 1-2kamerwoning / archief / opslag bij verbouwing |
21 m3 – 25 m3 | € 137,- / € 164,- | Inboedel van ééngezinswoning / groot archief / bedrijfsgoederen |
28 m3 en groter | vanaf € 178,- | Inboedel van grote woning / uitgebreid archief / bedrijfsgoederen / bedrijfsvoorraad |

De ruimtes zijn voor huurders 7 dagen per week toegankelijk van 06:00 uur tot 23:00 uur.
terug
Desgewenst kunnen wij tijdens onze kantoortijden voor zakelijke huurders goederen in ontvangst nemen. Afhankelijk van individuele afspraken kunnen wij de goederen voor u in de box plaatsen of bewaren bij de receptie en ontvangt u een bericht van levering.
terug
Voor transport van goederen van en naar de opslagruimtes zijn er voor onze huurders twee gratis aanhangwagens beschikbaar. Afmetingen van de aanhangwagens zijn 2.50 x 1.30 x 1.50 m. U heeft altijd een witte kentekenplaat nodig met uw eigen kenteken. Reserveren is wel verplicht.
terug
Wij verkopen de meest gevraagde verpakkingsmaterialen (verhuisdozen, inpakpapier, matrashoezen e.d.) uit voorraad.
terug
- Blijkt uw opslagruimte te groot, omdat u bijvoorbeeld spullen heeft weggebracht, of heeft u (al dan niet tijdelijk) juist meer ruimte nodig, dan is het per direct mogelijk om in overleg met ons naar een andere opslagruimte te verhuizen.
- Hier zitten geen extra kosten aan vast, het verschil in huurprijs wordt verrekend.
- Wij hebben verschillende opslagruimtes die geschikt zijn voor stalling van een of meerdere motoren. Zodanig dat u als u de motor ook snel kunt meenemen voor een “ritje”.
- Ook hier geldt dat de opslagruimtes individueel zijn: uw eigen ruimte met eigen deur en slot.
U kunt schriftelijk of per e-mail opzeggen, per halve maand, dat wil zeggen vóór de 1e van de maand of de 15e. Wilt u opzeggen per de 1e van de maand, dan moet u vóór de 15e van de voorafgaande maand opzeggen. Wilt u opzeggen per de 15e van de maand, dan hebben wij uw opzegging uiterlijk nodig vóór de 30ste of de 31ste van de maand er voor. Uw opslagruimte dient dan uiterlijk op de datum dat u de ruimte wilt verlaten, na controle door ons en door u tezamen, opgeleverd te worden (en uw toegangspas ingeleverd). Na ongeveer 3 weken wordt uw borgsom teruggestort op uw rekening.
terug